22 Ağustos 2013 Perşembe

Aamir Khan - 3 idiots

Gönderen hayalieren zaman: Perşembe, Ağustos 22, 2013
Evet, sanırım hayatımda ilk defa bir filmi ikinci defa izledim. Filmi izlemek isteyen bir arkadaşımız için hemde. İyi ki de izlemişim. Yine çok beğendim. Güldüm, hüzünlendim ve düşündüm.

Aamir khan 3 idiots


Aamir Khan' dan yine çok güzel hazırlanmış, eğitim sistemine, hayattaki kararlarımıza, duruşumuza göndermeler yapan eğlenceli film. Bizdeki sorunlarla eşdeğer olduğu için konusu ile bizlere de çok şey öğretecektir.

Film' in müzikleri çok güzel. Daha sonra açıp dinlemek için google' dan yardım almanız gerekebilir. Sanırım dansları da bu film de daha az kullanılmış. Süre açısından diğer filmlere kıyasla kısa bir hint filmi bile sayılır.

Aamir khan 3 idiots

Diğer filmlerine nazaran daha  avrupayi, teknikleri daha kaliteli. Ama gene de çok samimi ve sıcak. Mekanlar çok iyi seçilmiş. Hele son sahnedeki mekan neresi ise acayip göresimiz geldi. Hindistan sevgisi oluşuyor insanda.

Aamir khan 3 idiots

İzlerken konuyu bıraksanız bile filmin eğlencesi, müzikleri ayrı yerlere götürür sizi. Ama konusu zaten hayattaki duruşunuzu etkileyecek kadar sağlam. O nedenle yine her anne babanın, eğitimcinin ve özellikle gençlerin ayrıca seyretmesi gereken bir film.

Aamir khan 3 idiots


Aamir Khan' ın her filminde toplumdaki yanlış anlayışa karşı tutum sergilemesi hoşuma gidiyor. Sanki bu adam dünyaya geliş nedenini bulmuş. Keşke bizimde filmlerimizde insanı insan yapan, insanlığına değer katan filmleri çoğalsa.

Özet, herkesin film zevki farklıdır siz kendinizce seyredin ama mutlaka seyredin.

Aamir Khan bugünlerde Türkiye'ye gelse ya. Konser olur, film olur, gezi olur. Gelsin yani.

''Her çocuk özeldir'' yazısında 3 idiots'a gönderme yapmıştım. Bunda da Fanaa diyelim. İyiydi diyelim.

1 yorum :

netrun dedi ki...

izlenecekler listeme eklenmiştir.. :)

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea